Free counters!

Následníci

piatok 4. februára 2011

Kalendár kanadskej Slovenskej ligy,1969: Slovač objím si mať

kalendár kanadského slováka 1969, moj čl.pdf – Windows Live: "– odoslané pomocou panela s nástrojmi Google"
To je je fotokopia môjho článku z Kalendára v Toronte, ktorý na mňa hodil tieň podozrenia spojení s emigraciou, nasledovalo mojej kolektívne vypočúvanie o mojich stykoch s emigráciou, že s kým osobne mám tam kontakty, kde som tam publikoval a pod., bez toho aby mi povedali o čo ide. Aj ked som si veci pozisťoval a na fotokopii som im predložil, že ide o prebraný článok z Nového slova, že nemám s tým nič spoločného, ocitol som sa kvoli tomu na pokraji vyhodenia z Akadémie, boli pre tento môj prípad trikrát zasadania straníkov, či ma vyhodiť, a ked nakoniec nevolili tento extrémny postup ,predsa mi dali trest s vyššie citovaným záverom vypracovať kritickú analýzu emigrantskej tlače a zverejnenia môjho článku v Toronte, hoci mali čierne na bielom, že som v tom nevinne. Taká to bola doba- normalizácie-, oni sa sami seba podozrievavo báli navzájom a nevedeli byť spravodlivejší a ľudskejší, aby neboli obvinení z - pravicového oportunizmu a revizionizmu a preto volili voči mne taký extrémny postup.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára